بیانیه توافق سطح خدمات
مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات وب سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آگاهی مراجعین محترم می رسد:
هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روشهای نظارت و مسئولیتهای این سازمان را در صورت لزوم مشخص میکند.
مسئولیت و تعهدات:
-۱ این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش ارتباط مستقیم با ریاست سازمان و یا بخش تماس با ما به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، می باشد.
-۲ حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی شده است. همچنین برای ارتباط با معاون وزیر به قسمت ( ارتباط مستقیم با معاون وزیر و رئیس سازمان ) و سایر حوزه ها به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید. نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی ما مشارکت فرمایید.
۳- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.